Arbeidsmarktcampagne ‘Er gaat niets boven jou’
Het campagne-concept
In deze campagne laat Groningen zien dat het in Groningen om de mensen gaat. Hier is ruimte voor balans en betekenis én voel je je thuis. De slogan is dan ook: ‘Er gaat niets boven jou’. Door aan te haken bij de krachtige slogan ‘Er gaat niets boven Groningen’ wordt de campagne automatisch aan Groningen gelinkt. Daarnaast is het concept breed toepasbaar in de toekomst; op allerlei verschillende doelgroepen en thema’s.
De campagne is een initiatief van het Akkoord van Groningen, Gemeente Groningen, Provincie Groningen en het Nationaal Programma Groningen.
Fase 1 van de campagne
Doel
Bekendheid en het positioneren van Groningen als plek om te leven en werken. Trots aanwakkeren.
Doelgroep
Gen Z & Millennials (mbo, hbo, wo)
Media-inzet
- Out-of-home: Abri’s, A0-posters, digitale schermen, scherm langs de A28, Basic Fit schermen, scherm op de Bakker Bart - 12 mei t/m 25 mei
- Online (ook video): TikTok, LinkedIn, DPG media, DvhN/Sikkom - 12 mei t/m 8 juni
- Online (ook video): Facebook, Instagram, YouTube, Google - 12 mei t/m 31 augustus
Bereik
1,5 miljoen personen, Noord-Nederland en Midden-Nederland
Landingspagina
Groningen.nl/jij (die doorlinkt naar business.groningen.nl)
Downloads
Download het persbericht over de campagne "Er gaat niets boven jou".
Deel de video's.
- Hoofdvideo 47 sec
- Er gaat niets boven jouw toekomst 12 sec
- Er gaat niets boven jouw loopbaan 12 sec
- Er gaat niets boven jouw geluk 12 sec
Download het beeldmateriaal.
Mediavragen
Wil je meer informatie over werken en leven in Groningen? Over Groningen Merkpartners? Of over een campagne? Neem contact met ons op via business@groningen.nl.
